fbpx

איך לרדת במשקל מהר בשיטה מוכחת של מר ישראל

21 October 2021
יקיר נס

חלומם הגדול של רוב האנשים הוא לרדת במשקל ובו זמנית לשמור על התוצאה לטווח הארוך ביותר. האם זה גם החלום שלכם?

 אם כן, ברוכים הבאים לאתר של יקיר נס, מחזיק פעמיים בתואר הנחשק מר ישראל. יקיר נס, מאמן רב יכולות שגילה את עולם הספורט בגיל 15 ומאז ועד היום חי ונושם את תחום הכושר במטרה לסייע לאנשים בשינוי הרגלי חיים מסכני חיים, לטובת עתיד והווה בריאים ומדהימים ביותר. 

האם גם אתם ניסיתם כל כמוסת פלא או כל שיטה כזו או אחרת שלא צלחה לכם? צריכים מידע על אודות איך לרדת במשקל מהר או איך לרדת במשקל מהר לנוער?

ליקיר נס יש כמה וכמה דברים לדבר עליהם אתכם לרבות איך לרדת במשקל מהר לפני צבא/ בזמן צבא ואפילו קצת אחרי – הכול בזכות תוכנית שתאפשר לכם לשמור על לוח זמנים קבוע, לא לשנות שום דבר וכך לאפשר לכם להגשים את החלום של גוף מדהים בנפש בריאה. 

מוכנים לשינוי הגדול של חייכם? יקיר נס, מאמן כושר בוגר וינגייט בעל ניסיון, ידע ומוניטין בתחום רוצה לגלות לכם את סודות השיטה שתנצח הכל ותאפשר לכם לחיות בדיוק כמו שתמיד חלמתם. 

איך להוריד במשקל במהירות בשיטה של יקיר נס? 

רוצים לדעת איך להוריד במשקל במהירות או איך לרדת במשקל מהר אחרי הריון? מן הסתם אתם לא תהיו הראשונים ובטח לא האחרונים שירצו את התשובה על אודות שאלת הקסם, איך לרדת במשקל מהר ובדיוק כאן ליקיר נס יש משהו לחדש לכם בנושא. 

את התוכנית המדהימה שלו גילה יקיר נס לאחר שניסה אותה על עצמו ומרגע שגילה כי “הקסם הזה” עובד עליו בצורה מושלמת החליט לתרום מזמנו מניסיונו גם עבור אנשים אחרים ששואלים איך לרדת במשקל מהר אבל לא ממש מצליחים. 

אז מה הם עושים לא נכון ואיך יקיר יכול לעזור להם או נכון יותר לכם? לצד יחס אישי מדהים והבטחה בנוסח “לא ירדת לא שילמת” יקיר סומך על עצמו ויודע שהתוכנית המדהימה שיש לו להציע אכן תסייע גם לכם להשיג את כל החלומות ואת כל העיקר להיפטר מעודפי הקילוגרמים המיותרים.

אז איך זה באמת קורה? ראשית, אתם תמלאו שאלון שישלח ישירות אל הווצאפ שלכם, מתוך השאלון יבין יקיר מה בדיוק מפריע לכם, מה החולשות שלכם ואיך אפשר להמשיך מכאן- הכל כדי שהתוצאה תתאים הן בהיבט האימון, הן בהיבט התזונה ובעיקר בהיבט של ההתמדה שתוביל בסופו של דבר לירידה המיוחלת במשקל. 

לאורך כל התוכנית ילווה אתכם אנשי המקצוע לרבות יקיר עצמו ויוודאו כי תקבלו את כל המענה המתאים במשך 24/7 משאלה קטנה ועד לשינוי התוכנית בהתאם לצורך. 

תהליך ההרזיה לנוער 

גיל ההתבגרות הוא “הגיל הבעייתי” ביחס לגילאים האחרים, תקופה זו מביאה איתה לא מעט שינויים וכן גם שינויים הורמונליים. כמו כן בשלב ההתבגרות גופם של בני הנוער גדל בקצב מהיר ולכן חשוב מאוד להתאים תוכנית אימון מבוססת תנועות פונקציונליות וכן תזונה מתאימה. 

כל אלו הן רק חלק מהסיבות מדוע חשוב להתאמן או להציב לילדכם מאמן כושר שמבין בתחום ויכול לתת את כל המענה על אודות יציבה, מודעות של הגוף (דימוי גוף), חיזוק שרירים, שיווי המשקל ועוד. 

בשלב הזה, יקיר נס ישמח לעזור למתבגרים שלכם בבית ולתת את המענה הטוב ביותר גם באשר לביטחון רגשי, הבנת כוח הכבידה וגישה למשקלים שונים ובסופו של דבר ירידה במשקל בצורה שתקנה להם בדיוק את מה שהם צריכים בגיל הקריטי ביותר בחיים. 

איך לרדת במשקל לפני הגיוס לצהל? 

הדבר העצוב ביותר הוא בני נוער שמתגייסים לצבא בעוד חבריהם מקבלים דחייה מהצבא בשל עודף משקל. לרוב בני נוער הנפלטים ומקבלים דחייה משירות צבאי מסתגרים בתוכם והתוצאה ברוב המקרים קושי בהתמודדות לרבות בעיות התאקלמות עם החיים האמיתיים. 

מבין כל הפתרונות שיש ליקיר נס להציע לנוער לפני גיוס זו היכולת לרזות וכן לשפר בו זמנית את הכושר הגופני כך שיוכלו לעמוד בדרישות לשכות הגיוס על כל המשתמע מכך. 

במסגרת זו יאפשר יקיר תוכנית אימון מדויקת בהתאמה אישית לכל אחד ואחד מהמתגייסים הצעירים וכך מאפשר לו ולבעלי עודף המשקל לתרום את חלקם למדינת ישראל בצורה שוויונית והאפקטיבית ביותר. 

חיילים רוצים להוריד משקל עם תוצאות מהירות? 

חיילים וחיילות מתגייסים במשקל מסוים כשהם משתחררים הם מגלים שעלו לא מעט במשקל. האם זה מוכר לכם? עומדים להשתחרר מהצבא ורוצים להשיב את המראה ואת התחושה שאיבדתם בזמן השירות הצבאי שלכם? 

גם בשלב הזה עונה לכם יקיר נס איך לרדת במשקל מהר ובאמצעות תוכנית און ליין מותאמת אישית על פי תזונה, אימונים והרגלים ימגר יחד אתכם את תוצאות והשלכות ההשמנה שנבעו מהיתר אכילה קלוקלת הקשורה בצריכת חטיפים “וכל הטוב” שחדר האוכל, השקם וכל השאר הותיר וכעת דורש תיקון ושיפור מידי. 

ירידה במשקל לאחר לידה 

סביבה הורמונלית פוגשת פעם אחת את הגברים שבחבורה ואילו אצל נשים הדברים שונים במקצת. בעוד הגברים פוגשים את סביבת ההורמונים פעם אחת בחייהם הרי שנשים פוגשות זאת הן בגיל ההתבגרות והן בתקופת ההריון והתוצאה? התווספות של תאי שומן והשמנה שקשה מאוד להתמודד איתה לבד לאחר הריון. 

האם גם אתן ניסיתן כבר הכול? לא יודעות כיצד למגר את הבעיה ולהשיב את הנראות המדהימה? בדיוק כאן נכנס יקיר נס לתמונה ומפיץ עליכן את נוסחת ההצלחה שלו, תוכנית און ליין בבחירה אישית מורכבת תזונה לרבות אימון תואמים כל צורך ותומכים בהיבט הרגשי הפיזי והמנטלי והנה הג’ינס הישן עולה עליכן שוב. 

המשקל מסרב לרדת? הנה כמה טיפים לפני שמתחילים 

בטח שמעתם את צמד המילים גרעון קלורי, אז נכון שהוא תורם למשקל אבל האם הוא מספיק? עד כמה מותר לכם לגרוע מהתפריט ומה אסור לכם לעשות כדי שלא תתקעו אותו המשקל? ראשית, החשוב ביותר הוא להכיר בגוף שלכם, לכבד אותו, לזכור כי הוא המקדש שלכם לא רק בהיבט החיצוני אלא גם בהיבט הפנימי. 

גם אם חרגתם מהתוכנית מדי יום ביומו, אל תהיו קשים עם עצמכם אבל עם זאת וודאו שאתם לא נשארים באותה נקודה ומתקדמים הלאה. זכרו, גופכם הוא המקדש שלכם וככול שתאהבו ותעריכו את עצמכם כך גם יצליח עבורכם התהליך שמתחיל ונגמר בכם. 

יש להביא בחשבון את הדרך ולא רק את המונח של איך יורדים מהר במשקל, כאמור רצון לשנות ולתחזק אורח חיים בריא והצלחה אמיתית. 

דבר נוסף שיש לדבר עליו זו העלייה הקטנה במשקל או התקיעות עצמה. במצב הנ”ל חשוב שלא לשפוט את עצמכם, להבין את התהליך, להתמודד עם מצבים כאלו והכי חשוב לא “לשבור את הכלים” ולהבין שלעיתים אין תזוזה במשקל לא מעיד בהכרח על חוסר ירידה ושזה בהחלט חלק נורמלי בתהליך עצמו. 

חשוב לזכור, כל פעולה בין שהיא קטנה או גדולה שנעשית בהתמדה לטווח הארוך יוצרת שגרה ובסופו של דבר זה הסוד לתהליך הרזייה מדהים ומהיר יותר מהמשוער. 

איך אפשר לעזור לכם? און ליין במלוא מובן המילה – זה כל מה שתקבלו אם תגידו “יקיר אני רוצה”! 

ברגע שישלח אלינו השאלון המלא, יתחילו אנשי המקצוע של יאיר נס לבחון את המידע ומתוכו יקבעו את מסלול התזונה שיכלול מספר ארוחות ביום, זמני ארוחות בהתאם לכמה אימונים וזמני אימון, התאמה להרגלי תזונה (טבעוני, צמחוני וכד’) וכמובן ליווי צמוד 24/7 בכל שאלה או בעיה. 

שלב תוכנית האימונים תכלול הבנת המטרות, התאמה למבנה גוף, למצב בריאותי וכמובן יכולות אישיות. 

אז מה יכלול המסלול הנ”ל? בדומה לתוכנית תזונה כך גם תוכנית אימון בהתאמה אישית, קובץ תרגילים מתואמים עם מספר חזרות, תרגילי הדגמה ועוד. כמו כן, יומן אישי להתאמת לוח זמנים לאימונים וגם בשלב הזה בדומה לשאר השלבים 24/7 של ליווי והדרכה מתחילת התהליך ועד סופו. 

יקיר נס – למה דווקא אנחנו? 

לתוכנית המורכבת של יקיר נס יש אין  ספור סיבות הסיבות להצלחתכם.  כאן תמצאו את כל היתרונות יחד בזכות גמישות של תוכנית מתאימה לסדר היום שלכם, בדיקות יומיות ושבועיות לרבות בדיקת רמת המוטיבציה של המטופל והכי חשוב, אימונים מכל מקום שהוא לא בהכרח חדר כושר. 

במסגרת העדכונים הבדיקות החוזרות ונשנות, יבדוק יאיר את המתאמנים, ידרוש תמונות, משקל וכל מה שיספק לו אינדיקציה לגבי מה שקרה שבוע קודם לכן. 

בסיכומו של דבר, תוכנית האון ליין של יקיר נס מאפשרת לכם מפגשים שחוסכים זמן, טרחה הכול על אודות תוכנית מתואמת מראש ומבוססת רק על הצרכים שיעזרו לכם בצורה המהירה והבריאה ביותר. 

כמו כן, במסגרת זו יתאפשרו שני מסלולים יחד או כל אחד לחוד, כאמור, אם הרצון יהיה תוכנית מבוססת תזונה, אזי לשם כך תוכל להתאים תוכנית התזונה. מאידך גיסא, אם תבחרו לשלב אימון בלבד גם את זה תוכלו לאפשר לעצמכם – הכול תוך כדי ליווי אישי ויחס אישי 24/7 סביב השעון. 

אז מה יידרש מכם לעשות? הודעת וואצאפ אחת, שליחת שאלון שתמלאו בהתאם ושליחתו ישירות אלינו כדי שהזמן היקר לא יתבזבז לאף אחד. מהרגע, אתם מתחילים בתהליך המדהים ביותר ואם חלילה לא תרדו במשקל תוך שלושה חודשים כספכם יוחזר בהבטחה. 

תוכניות האון ליין של יקיר נס – למי זה מתאים? 

יקיר נס מספק את ידיעותיו ואת תוכניות האימון לנערים ונערות מגיל 15 ומעלה. כמו כן, לנערים ונערות שטרם הגיעו לגיל 18 יידרש אישור מההורים. 

כמו כן באמצעות האון ליין מאפשר יקיר נס את כל סוגי התוכניות וכן את הנוסחה המנצחת ביותר להרזיה במינימום זמן ומקסימום תוצאות. אז לא משנה היכן אתם גרים, באמצעות תוכניות האון ליין תוכלו ליצור את הקשר הראשוני והשמיים הם הגבול! 

בסיכום דבר, אם אתם צריכים או רוצים לשנות את אורח החיים שפגע בכם בבריאותכם וכל רצונכם להתחיל לחיות נכון אזי כל מה שאתם צריכים זה יקיר נס. 

בואו לאהוב את מה שאתם רואים במראה ומעבר לכך לאהוב גם את מה שקיים בתוככם, הגיע הזמן לשינוי שבא מהלב. 

יקיר נס, בוגר וינגייט, מאמן עם לב ונשמה יסייע לכם להשיג את המטרות שתמיד חלמתם אודותיהם ולא הצלחתם להשיג- הכל בזכות היכולת לחלוק אתכם ידע רב, ניסיון, אין ספור המלצות ונוסחה אחת שפועלת תמיד על הצד הטוב ביותר – אהבת אדם. 

בקרו באתר ואל תבזבזו זמן יקר, אפשרו לעצמכם כבר ברגעים אלו להיות מה שתמיד חלמתם עליו. 

יקיר נס – צרו את הקשר הראשוני אנחנו נדאג לכל השאר.  

לכל שאלה או התייעצות בנוגע לתחרויות בפיתוח גוף,

זמין עבורכם\ן תמיד- יקיר נס, מר ישראל בפיתוח גוף 4 פעמים.

חייגו: 050-669-3588

2023 © כל הזכויות שמורות ל-FITNASS