fbpx

8 הסודות שיעניקו לכם בטן שטוחה

19 דצמבר 2021
יקיר נס

אחד האתגרים המורכבים ביותר שלנו, במישור הבריאותי, הוא לשמור על בטן שטוחה: לא רק שמדובר בסוגיה בעלת חשיבות אסתטית, אלא שהבטן עשויה להיות מדד לרמת הבריאות הכוללת של הגוף, או אפילו לאורח החיים.

רוצים לדעת איך לרדת במשקל מהר ולהגיע לגוף חטוב במיוחד? אספנו עבורכם שמונה טיפים שיכולים לעשות את ההבדל.

    הכול מתחיל בשגרת החיים

בכל הנוגע לבריאות שלנו, אין בדרך כלל ניסים. כדי להגיע למראה האידיאלי, של הבטן בפרט והגוף בכלל, צריך לעבוד. השורה התחתונה היא הרכבה של תוכנית אימונים ותזונה מקיפה, המותאמת באופן מלא למאפייני הגבר או האישה, ליעדי החיטוב והבריאות שלו וכמובן שגם להעדפות האישיות.

    התאמנו בצורה אחידה

טעות נפוצה של אנשים המתאמנים על מנת לשפר את מראה הבטן שלהם הוא לעבוד אך ורק עליה. חשוב שהתוכנית תכלול את שרירי הליבה והשרירים הפנימיים, בשלל איברים ואזורים בגוף. הדבר יתרום לבריאות הכוללת שלכם ויגדיל את הסיכויים להשגת החיטוב הנדרש.

    הימנעו ממאכלים "מנפחים"

יש מאכלים הידועים ביכולת שלהם לנפח את הגוף שלנו, לרוב מהסיבות הלא נכונות: דוגמאות לכך הם מזונות העמוסים בשומן, במלח או בסוכר. רצוי לצמצם את צריכתם ולהחליפם במאכלים טריים שעושים את ההיפך הגמור, דוגמת פירות, ירקות וסוגים שונים של דגנים (בדגש על דגנים מלאים).

    הקפידו על הרגלי אכילה נכונים

מומלץ לנסות להקפיד על שגרת חיים קבועה ככל שניתן, כולל זמני הארוחות. למרות הנטייה של חלק מהמתאמנים לוותר על ארוחות או לדחוס כמה שיותר לארוחה גדולה אחת, ההמלצה הברורה היא דווקא להקפיד על כמה שיותר ארוחות בטווחי זמן קבועים פחות או יותר, ועל אכילה במינון קטן יחסית בכל ארוחה.

    שמירה על אורח חיים רגוע

לחץ וסטרס הם מה"אויבים" הגדולים ביותר של הבריאות שלנו, וזה נכון עבור בריאות הגוף והנפש גם יחד. מעבר לעובדה שמצבים אלו מגדילים את הסיכויים לאורח חיים פאסיבי או לאכילה רגשית, הם עלולים להביא להפרשת יתר של ההורמון קורטיזול – מה שעלול ליצור מצב בו כמויות השומן בגוף דווקא עולות.

    נסו שיטות טיפול אלטרנטיביות

יש בנמצא הרבה מאוד טיפולים שיכולים לחולל קסמים בגוף ובנפש. מדיטציה, יוגה, דיקור סיני או טיפול באבנים חמות הם רק כמה מהדוגמאות הנפוצות ביותר. ניתן לשקול בחיוב שילוב שלהם בלוח הזמנים שלכם.

    אל תשכחו את הגב

במבט ראשון, עבודה על אזור הגוף אינה עולה בקנה אחד עם חיטוב הבטן. יש אפילו רואים את הפעילות הזו כמנוגדת. אולם בפועל, גב חזק – בשילוב עם יציבה נכונה – יכולים לשפר את מראה הבטן. מה גם שבטווח הארוך, הגוף שלכם (ועמוד השדרה) יודו לכם על כך.

    לא להיכנס לפאניקה

ההמלצה האחרונה שלנו אליכם היא לתת לגוף את הזמן הדרוש לו לחולל את השינוי. זכרו שמה שמושג בקלות – למשל הפחתה קיצונית במשקל הגוף עקב דיאטת "כסאח" – עלול לחזור בקלות גדולה אפילו יותר. שינויים לטווח הארוך, בצורה מדודה, הם בדרך כלל המומלצים יותר.

לכל שאלה או התייעצות בנוגע לתחרויות בפיתוח גוף,

זמין עבורכם\ן תמיד- יקיר נס, מר ישראל בפיתוח גוף 4 פעמים.

חייגו: 050-669-3588

2020 © כל הזכויות שמורות ל-FITNASS